במה עוסק עורך דין ידועים בציבור?

במהלך השנים, יותר ויותר זוגות, בוחרים לחיות ביחד כידועים בציבור. אומנם מוסד הנישואים עדיין שריר וקיים, ואנשים לא ממהרים לוותר עליו, אך אנחנו כן יכולים לראות שזוגות רבים, צעירים ומבוגרים, בוחרים לחיות ביחד ללא נישואין ולהפוך להיות מה שמוכר כידועים בציבור. איך יכול לעזור לך עורך דין ידועים בציבור?

המסגרת של ידועים בציבור, היא למעשה מסגרת זוגית שמזכירה במהותה מסגרת של אנשים נשואים רק מבלי להירשם כזוג נשוי. מי שבוחר במסגרת זו, הם זוגות אשר אינם רוצים או אינם יכולים להינשא מסיבות שונות. למשל, זוג בני אותו מין (שכן חתונה כזו לא מוכרת בישראל) או זוג שבוחר במסגרת זו על מנת שלא לעבור דרך מסגרת דתית לצורך נישואים או גירושים. על פי ההערכה בישראל יש 4 אחוז של זוגות כאלה, בעוד שבמדינות מערביות אחרות, יש למעלה מ-20 אחוז (ככל שהמדינה יותר חילונית כך האחוז גדול יותר).

על מנת שזוג ייהנה מסטטוס זה עליו לפנות אל עורך דין ידועים בציבור. הסיבה היא, בשביל לנסח חוזה מוסכם בין הצדדים. צריך לזכור, אומנם המדינה מעניקה לשני הצדדים, במסגרת היותם ידועים בציבור, תנאים דומים לאלה של זוג נשוי, אך בהיותם זוג ידוע בציבור, לא חלים עליהם בהכרח הכללים שחלים על זוג נשוי במקרה של פרידה או פטירה. לכן יש לנסח חוזה בין הצדדים שיקבע בדיוק את מערכת היחסים ביניהם. המדינה אומנם הקפידה שבמקרים מסוימים, הידוע או הידועה בציבור, לא יישארו בלי כלום, במקרה של פטירה או במסגרת הלכת השיתוף (הלכה שקובעת מה עושים עם הרכוש של שני הצדדים במקרה שהם נפרדים), אך עדיין שניהם צריכים לערוך חוזה אצל עו”ד ידועים בציבור, שיקבע במפורש את הזכויות והחובות שלהם.

עורכי דין ידועים בציבור, הם עורכי דין שמתעסקים בדיני משפחה, עורכי דין יכולים ליידע את בני הזוג אודות היחסים המשפטיים שחלים ביניהם בכל מקרה, כך שהם ידעו מה הזכויות שלהם וכיצד החוק מגן עליהם בכל מקרה ועניין.

אם אתם זקוקים לעו”ד ידועים בציבור, זה הזמן לפנות אלינו, משרדו של דבש בנימני ישמח לעמוד לרשותכם בכל עניין שקשור לידועים בציבור. אצלנו תמצאו עורכי דין ידועים בציבור מהרמה הגבוהה ביותר. ניתן לפנות אלינו במייל או דרך האתר, אנחנו נקבע איתכם פגישה ונספק לכם את כל המידע הנדרש בנושא של ידועים בציבור. פנו אלינו עוד היום.

עוד מאמרים בנושא

תחומי עיסוק המשרד

ליצירת קשר חייגו:

או כתבו לנו:

יצירת קשר ליעוץ:

דילוג לתוכן