החשיבות והיתרונות בעריכת הסכם גירושין

בכל מקרה בו החלטתם על גירושין, הרי שכעת יש להכריע במגוון סוגיות בעלות השלכות משמעותיות על המשך החיים בנפרד בהן: חלוקת רכוש, משמורת על הילדים, דמי מזונות ועוד. הסכם גירושין נועד לדאוג לאינטרסים של שני בני הזוג ושל הילדים המשותפים וניתן לערוך הסכם זה באופן עצמאי וללא מאבקים משפטיים מכוערים.

ההחלטה על גירושין הינה קשה ומורכבת ומלווה בסערת רגשות. אולם, ישנה דרך להיפרד בהסכמה והידברות וזאת באמצעות הליך גירושין בהסכמה.שעשוי למנוע סכסוכים ומלחמות בבתי המשפט. בכל מקרה בו החלטתם על גירושין, הרי שכעת יש להכריע במגוון סוגיות בעלות השלכות משמעותיות על המשך החיים בנפרד בהן: חלוקת רכוש, משמורת על הילדים, דמי מזונות ועוד. הסכם גירושין נועד לדאוג לאינטרסים של שני בני הזוג ושל הילדים המשותפים וניתן לערוך הסכם זה באופן עצמאי וללא מאבקים משפטיים מכוערים.

החשיבות והיתרונות בעריכת הסכם גירושין

הסכם גירושין הנערך בהליך של גירושין בהסכמה מהווה חלופה טובה, הגיונית וזולה להליך גירושין המתנהל בבית המשפט לענייני משפחה. מהלך של היפרדות בני זוג נשואים כולל הליך גירושין ברבנות ובמקביל, ניתן לקיים הידברות בין בני הזוג במטרה להגיע להסכמה ולקבוע את גורלם ללא צורך בהתערבות ובהכרעה של מערכת המשפט. הסכם גירושין טוב שייערך בליווי של עורך דין מומחה בדיני משפחה וזאת במטרה לחסוך זמן, לנהל את ההליך באופן מקצועי וענייני ולהגיע להבנות המקובלות על שני הצדדים. הליך גירושין מלווה, ברוב המקרים, במטען ורגשות שלילים, אולם החלטה על גירושין בהסכמה ועריכת הסכם גירושין, עשויה להקל על התהליך ולהביא את שני בני הזוג להיפרדות בהסכמה ותוך שמירה על האינטרסים של כל אחד מהם.

התייחסות ומענה לכל הסוגיות הרלוונטיות לפרידה בהסכמה

הסכם גירושין מהווה כלי אפקטיבי המספק תועלת רבה לשני בני הזוג, הן מבחינה רגשית והן מבחינה כלכלית. הליך גירושין המתקיים בשיתוף פעולה הינו זול יותר וחוסך לכל אחד מהצדדים אלפי שקלים על הוצאות משפט. במדינת ישראל, היפרדות של בני זוג נשואים, מתבצעת בהליך גירושין ברבנות. אולם, עריכת הסכם גירושין מהווה דרך להיפרד בהסכמה וברוח טובה ככל הניתן. הסכם גירושין כולל התייחסות לנושא הגט, חלוקת רכוש בהם קופות גמל וחסכונות, בניית תכנית הורות הכוללת החלטות לגבי משמורת ילדים, דמי מזונות, הוצאות גידול הילדים ועוד.

ליווי וייצוג משפטי מקצועי בהליך גירושין

סיוע וליווי משפטי ומקצועי בידי עורך דין גירושין נועד להבטיח קיום הליך גירושין בהסכמה באופן ענייני ותוך נטרול של רגשות שליליים עד להגעה להסכמה בכל הנושאים המצויים במחלוקת. משרד עורכי דין לענייני משפחה בנימיני – דבש הינו משרד בוטיק המספק מגוון שירותים מקצועיים בתחום המעמד האישי, גירושין , גישור ועוד. משרדנו מתמחה בניהול הליך הגירושין בליווי אישי ותוך מתן מענה לכל התחומים הנלווים לתיק הגירושין.

עוד מאמרים בנושא

תחומי עיסוק המשרד

ליצירת קשר חייגו:

או כתבו לנו:

יצירת קשר ליעוץ:

דילוג לתוכן