החשיבות של הליך גישור לפני גירושין

מה היא החשיבות של הליך גישור לפני גירושין? מה היא הדרך הקצרה והיעילה ביותר לסיים את פרק הנישואים? האם כל זוג מתגרש יכול לעבור תהליך של גישור? למה להעדיף משרד עורכי דין כזה ולא אחר?

זוג אשר עומד מתחת לחופה או בכל סוג של מעמד נישואים כזה או אחר מבטיח לעצמו כי החיים המשותפים ימשכו לנצח. אולם עם השנים קורים דברים ושינויים כאלו ואחרים אשר מאלצים את בני הזוג לשים קץ למערכת הנישואים. ההכרה בכך היא לא פשוטה ולעיתים נדרשות שנים רבות על מנת להוציא אל הפועל את הרצון להתגרש ולהיפרד. ישנן כאמור צורות רבות לפרידה. אין ספק כי אחת הצורות הנכונות והמקלות ביותר היא על ידי תהליך מסודר של גישור.

מה היא החשיבות של הליך גישור לפני גירושין? מה היא הדרך הקצרה והיעילה ביותר לסיים את פרק הנישואים? האם כל זוג מתגרש יכול לעבור תהליך של גישור? למה להעדיף משרד עורכי דין כזה ולא אחר?

גישור לפני גירושין זו טכניקה מצוינת על מנת לקצר באופן משמעותי את כל התהליך כולו. בהליך של גישור לפני הגירושין ניתן להגיע להבנות הנדרשות בין כל הצדדים ולהציגם בפני בתי הדין השונים, ולהוציא את הפעול את הפרידה המיוחלת בצורה נינוחה יותר. חשוב מאוד לדעת כי על מנת שאכן אותו להליך גישור יצליח נדרש כאמור רצון של שני הצדדים וכמו כן מגשר בעל יכולת מקצועית המקובל על כל הצדדים. גישור לפני גירושין יעסוק כאמור בכל הסוגיות העומדות על הפרק. הווה אומר טיפול בכל הנושאים הכלכליים, עתיד הילדים, מזונות וחלוקת רכוש וכו’.

חישוב מזונות ילדים? מה חשוב לדעת על כך?

אין ספק כי אחת הסוגיות המורכבות ביותר העומדות על הפרק  בזמן פרידה של בני זוג עם ילדים היא כל נושא חישוב מזונות ילדים. על מנת לחשב את תשלום גובה המזונות יש לקחת בחשבון פרמטרים ומשתנים רבים, עכשוויים וכמו כן עתידיים. למשרד עורכי הדין בנימיני דבש יש את כל המשאבים והיכולות המקצועיות על מנת לעזור לכם להשיג את ההסכם המעולה ביותר.

מגשר מוסמך? מה עוד ניתן למצוא במשרד עורכי הדין בנימיני דבש?

משרד זה מומחה לענייני גירושים. מעבר לכך ניתן למצוא מגוון עשיר של שירותים נוספים כמו מגשר מוסמך, ייצוג בתחום דיני מקרקעין ועוד.

עוד מאמרים בנושא

תחומי עיסוק המשרד

ליצירת קשר חייגו:

או כתבו לנו:

יצירת קשר ליעוץ:

דילוג לתוכן