התמודדות עם גירושין

לא קל להתמודד עם גירושין, מבחינות רבות, ובמיוחד כאשר הרצון להתיר את הנישואין הוא לא הדדי. ובכל זאת, כיצד מתקדמים לקראת גירושין באופן הנכון ביותר, זה שישרת אתכם נאמנה לאורך השנים הקרובות? הנה כמה עצות מעורך דין גירושין בעל ניסיון של שנים רבות בתחום.

קודם כל – קחו נשימה

בניגוד למה שמתגרשים רבים חושבים, הליך הגירושין ממש לא מסתיים כאשר הסכם הגירושין שלכם יאושר על ידי הערכאה המשפטית או ביום שתקבלו תעודת גירושין. נהפוך הוא – אם יש לכם ילדים משותפים או רכוש משותף שיישאר כזה, זהו רק הצעד הראשון במסע שיימשך שנים רבות. 

החשיבה קדימה היא חוכמה גדולה מאוד בכל הקשור לניהול תביעות גירושין ותהליכי פרידה. אז נכון שבתוך סערת הרגשות שאולי מנהלת אתכם כרגע “חוכמה” או “סבלנות” ממש לא בראש הרשימה, דעו כי החלטות שתקבלו עכשיו, פצעים שתפצעו עכשיו זה את זה (ואפילו אם מגיע לו/לה!), אי הסכמות שלא תצליחו להתפשר ולגשר עליהן כעת, עשויים להעיב על איכות החיים שלכם לאורך שנים רבות. לכן, הנה הטיפ הראשון – תנו לכעס להרטיב לכם את העיניים, אבל אל תתנו לו לנהל את הליך הגירושין.

אל תעברו את זה לבד

בין אם אתם היוזמים בתהליך, והבנתם שאין עוד טעם להמשיך לנסות לצעות בדרך משותפת, ובין אם קיבלתם את ההודעה כרעם ביום בהיר – או אפילו אם הבחירה הייתה הדדית ושניכם רוצים להמשיך הלאה בנפרד. זה הזמן להרים טלפון לעורך דין גירושין מקצועי, שיעזור לשניכם ביחד (בדרך של גישור או בתהליך גירושין בהסכמה) או לכל אחד לחוד (לכל צד עורך דין מטעמו), לשמור על האינטרסים ולגמור את זה יפה.

מה יקרה אם תתמהמהו?

אתם לא חייבים לקום ממש עכשיו, לשים את כל העולם הרגשי שאתם שרויים בו בצד ולהתחיל לתפקד. אבל כן רצוי שתאפשרו למישהו אחר לייצג אתכם בהליך על מנת לדעת שההליך מתקדם בצורה שתשרת אתכם. 

פנו אלינו

משרד עורכי דין משפחה בנימיני-דבש הינו משרד עורכי דין שמתמחה בתביעות גירושין, ייצוג בערכאות המשפטיות, תהליכי גישור לגירושין בהסכמה ותהליכים מתקדמים של גירושין בהסכמה כאשר אנו מייצגים את אחד הצדדים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם – פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה, על מנת שיהיה מישהו שישמור על הגב שלכם בתהליך הלא פשוט של התרת הנישואין!

עוד מאמרים בנושא

תחומי עיסוק המשרד

ליצירת קשר חייגו:

או כתבו לנו:

יצירת קשר ליעוץ:

דילוג לתוכן