למה חשוב לקבל ייעוץ עורך דין גירושין?

ניהול הליך גירושין באופן נכון, מחייב ידע וניסיון מקצועיים וכן סבלנות ורגישות. הליך גירושין הינו מורכב וממושך ועל מנת להקל על ההליך ולעבור אותו בשלום ובצורה מיטבית, הרי שחשוב לקבל סיוע משפטי מידי עורכי דין גירושין מומחים. גירושין בישראל הינו הליך הנגזר מכוח הדין הדתי – אישי.

החוק בישראל קובע כי נישואין וגירושין בין יהודים ייערכו בהתאם לדין הדתי – עברי והמשמעות לכך הינה כי הבקשה להתגרש מתבצעת על ידי הגשת תביעה לבית הדין הרבני. תחום הגירושין משלב סמכויות הלכתיות עם חוקים משפטיים, ובכך יוצר מורכבות המחייבת ידע, מומחיות ובקיאות בשתי הערכאות הרלוונטיות: בית משפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני.

החשיבות והיתרונות בקבלת ייעוץ משפטי בהליכי גירושין

תביעת גירושין הינה תביעה משפטית ומשום כך, ישנה חשיבות לקבלת ליווי וייצוג מקצועי בידי עורכי דין דיני משפחה במטרה לנהל את ההליך באופן הנכון והראוי. הגשת תביעת גירושין יכולה להתבצע על ידי אחד מן הצדדים, תוך הצגת הנימוקים העומדים בבסיס התביעה או לחילופין, הגשת תביעה על ידי שני בני הזוג בהסכמה. עורכי דין לגירושין הים בעלי כישורים וכלים משפטיים המוכיחים ומחזקים את עילת הגירושין ובכך מגדילים את הסיכוי למתן גט. בשנת 2016, נכנס לתוקף חוק המחייב הליך גישור. משום כך, ליווי משפטי של משרד עורכי דין דיני משפחה וייעוץ של עורך דין גירושין הינם הכרחיים ובעלי חשיבות רבה. עורכי דין לגירושין הינם בעלי מומחיות בניהול הליכי גישור וזאת על מנת להגיע לפרידה בהסכמה ולהתגבר על מחלוקות.

מעטפת שירותים משפטיים בניהול הליך גירושין

ייעוץ משפטי מבטיח שמירה על הזכויות של הצדדים, מאפשר להתגבר על מחלוקות קשות ולהגיע להסכמות בסוגיות עקרוניות ומרכזיות בהן: חלוקת רכוש וממון, משמורת ילדים, דמי מזונות ועוד. משרד עורכי דין בנימיני – דבש הינו משרד בוטיק המתמחה בדיני משפחה וניהול הליך גירושין באופן מקצועי. משרדנו מעניק ללקוחותיו מעטפת של שירותים משפטיים המספקים מענה ופתרונות לכל הנושאים הנלווים להליך הגירושין עד להשגת התוצאה הרצויה מבחינת הלקוח.

עוד מאמרים בנושא

תחומי עיסוק המשרד

ליצירת קשר חייגו:

או כתבו לנו:

יצירת קשר ליעוץ:

דילוג לתוכן