מחיר עורך דין גירושין

העיסוק במציאת עורך דין גירושין אשר ייצג אותנו נאמנה ובה בעת לא יגבה מאיתנו סכומים מופרזים הוא מעמסה נוספת בה נידרש לעמוד תוך ביצוע בחירה נכונה. כדי לסייע לכם בבחירתכם, וכדי שתצאו לדרך עם תשובה כללית לשאלה “כמה עולה עורך דין גירושין”, אספנו עבורכם מידע שימושי אודות עלות עורך דין גירושין.

מי שנישואיהם עולים על שרטון והם עומדים בפתחו של הליך גירושין שואלים עצמם לא פעם כמה צפויים לעלות שירותיו של עורך דין גירושין.

תקופה כזו בחיינו, בה מתפרק התא המשפחתי, נוטה להיות מתוחה וטעונה לא רק רגשית אלא גם עמוסה הלכה למעשה (למשל הצורך האופייני למצוא סידורי מגורים חדשים על כל המשתמע מכך). העיסוק במציאת עורך דין גירושין אשר ייצג אותנו נאמנה ובה בעת לא יגבה מאיתנו סכומים מופרזים הוא מעמסה נוספת בה נידרש לעמוד תוך ביצוע בחירה נכונה. כדי לסייע לכם בבחירתכם, וכדי שתצאו לדרך עם תשובה כללית לשאלה “כמה עולה עורך דין גירושין”, אספנו עבורכם מידע שימושי אודות עלות עורך דין גירושין.

טווח מחירים רחב

ראשית חשוב להבין כי עורכי דין שונים קובעים תעריפים שונים עבור שירותיהם, הדבר נכון גם בכל הנוגע לעורכי דין העוסקים בתחום דיני המשפחה ומביניהם אלה המתמחים בליווי הליכי גירושין. ככל שעורך הדין אליו תפנו יהיה בעל מוניטין, וותק וניסיון רבים יותר אתם צפויים לשלם מחיר עורך דין גירושין גבוה יותר עבור שירותיו. 

לפיכך, מי שחשוב להם לצמצם עלויות טוב יעשו אם יפנו מלכתחילה לעורכי דין מוכרים פחות. קחו בחשבון שגם ה”תותחים” היו פעם עורכי דין מבריקים בראשית דרכם, תעריפיהם אז היו בהתאם בעוד לא בטוח שהשירות שהעניקו היה פחות טוב. מנגד מי שיש להם סיבה לחשוש שהליך גירושיהם יהיה סבוך במיוחד כאשר מעורבים בו סכומי כסף גדולים או סוגיות הרות גורל טוב יעשו אם ישקלו לשכור שירותיו של עורך דין משפחה מוביל ומוכר כך שטיב הייצוג שיזכו לקבל יהיה מובטח.

מחירים מומלצים לפי סוג השירות

למרות האמור לעיל אודות טווח המחירים האופייני למקצוע עריכת דין, ניתן למצוא “מחירונים” שונים אותם עורכים גופים רלוונטיים (כגון פורטלים ברשת האינטרנט, אינדקסים של בעלי מקצוע ועוד). המחירון אשר נחשב המדויק ובעל המשקל הגדול ביותר הוא זה של לשכת עורכי הדין.

המחירים המפורטים במחירונים השונים הם עלפי רוב מחיר עורך דין גירושין המינימאלי לו ניתן לצפות (אלא אם מצוין אחרת, מחיר עורך דין גירושין ממוצע למשל). התמחור מחולק לסעיפים לפי סוג השירות, כאשר השירות המרכזי הדרוש למתגרשים הוא עלפי רוב עריכת הסכם גירושין. עלות ניסוח הסכם גירושין, הליך הכולל מו”מ מול הצד שמנגד עד להשגת הסכמות, העלאתן על הכתב, החתמת בני הזוג המתגרשים ואישור ההסכם בבית המשפט לענייני משפחה, נגזר מערך הרכוש והממון שיש לחלק בין בני הזוג. כך למשל הסכם גירושין עבור מי שהונם הכולל אינו עולה על 100,000 שח’ יעלה כ 2000 שח’ בעוד מי שמחלקים ביניהם רכוש וממון בשווי כולל של 3,000,000 שח’ ומעלה ישלמו כ 30,000 שח’ כשכר טרחה לעורך הדין שלהם.

אנו במשרד עורך דין בנימיני – דבש מתמחים בתחום הגירושין ומחויבים להעניק ללקוחותינו ייצוג מעולה אשר יציב אותם בעמדה הנוחה ביותר לפתוח פרק חדש בחייהם, כל זאת תוך גביית שכר טרחה הוגן המשקף את שעות העבודה אותן אנו נדרשים להשקיע בכל תיק לגופו.

עוד מאמרים בנושא

תחומי עיסוק המשרד

ליצירת קשר חייגו:

או כתבו לנו:

יצירת קשר ליעוץ:

דילוג לתוכן