תפקידו של המגשר

המגשר עובד עם שני בני הזוג במקביל ומסייע למצוא פשרות בכל קונפליקט על מנת ליצור הסכם גירושין המקובל על שני הצדדים ושאינו דוחק אף אחד מכם “לפינה”, הסכם שיאפשר לכם לחתום עליו בלב שלם (עד כמה שניתן) ולהמשיך בחייכם גם לאחר הפרידה, ללא סאגות ארוכות של קונפליקטים או קושי לקיים את תנאי ההסכם.

תהליך הגירושין אינו תהליך קל. הוא תהליך תובעני מבחינת חלוקת הרכוש והילדים, הוא לא קל פסיכולוגית (במיוחד אם הבחירה להתגרש אינה הדדית אלא היא מגיעה רק מצד אחד), והוא פוגע באיזון העדין וביכולת ליהנות מהמעמד והרכוש שכבר צברתם לאורך החיים. עם זאת, הסטטיסטיקה מצביעה על כך שבישראל כל זוג רביעי שמתחתן צפוי להתגרש, וכולנו צריכים “להסתכל בעיניים” לעובדה זו. החדשות הטובות הן שניתן בהחלט “להתגרש נכון”, באופן המציב כל אחד מבני הזוג בנקודת פתיחה אופטימאלית ליציאה לדרך חדשה. אחת הדרכים הטובות ביותר להתגרש, כאשר מתקיימים התנאים הדרושים לבחירה בה, היא גירושין בעזרת מגשר.

מגשר גירושין יעזור לנטרל את הכעס

הליך הגירושין, פירוק החבילה, מתאפיין בתחושות שונות, ביניהן כעס, תסכול, אכזבה מעצמי ומבן הזוג, עצב, ולעיתים גם קנאה או אפילו רצון להזיק. ביחד עם כל התחושות הללו, חשוב לנסות למצוא דרך לסיים את הקשר בנימה ידידותית.

מדוע? מפני שגם אם יש לכם את כל הסיבות לכעוס, כעס לא מועיל לכם, לא משפר את בריאותכם ולא מיטיב את מצבכם. בזמן שחשוב להתייחס אל הכעס ולתת לו מקום, חשוב גם לדעת שלא לאפשר לו לנהל את ההליך.

אם יש לכם רכוש רב, חובות או כמובן ילדים, חשוב לנסות לנהל את הליך הפירוד באופן ידידותי. אחרי הכול, אתם שניכם, בחרתם פעם לקשור את חייכם זה בשל זו, בוודאי תוכלו למצוא דרך כעת לשחרר זה את זו, גם אם יש טינה, מבלי לתת לתחושות השליליות לנהל את הפרידה בנימה צורמת שאולי תכתיב את מהלך העניינים ביניכם לאורך השנים שבהן עדיין תידרשו לשתף פעולה באופן כזה או אחר ואפילו לקבל פה ושם החלטות משותפות.

מגשר גירושין מטרתו לנהל את הגירושין בדרך ידידותית ולשפוך אור על האינטרסים המשותפים של בני הזוג (לעיתים בדיוק להיפך ממה שעושה עורך דין גירושין המייצג רק אחד מבני הזוג). המגשר עובד עם שני בני הזוג במקביל ומסייע למצוא פשרות בכל קונפליקט על מנת ליצור הסכם גירושין המקובל על שני הצדדים ושאינו דוחק אף אחד מכם “לפינה”, הסכם שיאפשר לכם לחתום עליו בלב שלם (עד כמה שניתן) ולהמשיך בחייכם גם לאחר הפרידה, ללא סאגות ארוכות של קונפליקטים או קושי לקיים את תנאי ההסכם.

מגשר גירושין שהוא גם עורך דין גירושין יעזור לבנות הסכם גירושין אופטימאלי

תהליך איכותי של פירוק הזוגיות היום, הוא זה שיאפשר לכם לנהל את חייכם בעתיד באופן נטול סיבוכים הקשורים לגירושין שחוויתם. 

כתיבת הסכם גירושין על ידי מגשר גירושין שהוא גם עורך דין גירושין מנוסה, תאפשר ניסוח הסכם מתוך הבנות והסכמות שיהיו משותפות לשני בני הזוג, שאופן שיאפשר המשך החיים ללא הפרעות, דיונים, ויכוחים, הליכים מתישים בבתי משפט, הפרות הסכם גירושין וטינה הנמשכת לאורך זמן. 

אם אתם בדיוק שוקלים באיזה אופן לנהל את תהליך הגירושין שלכם, האם לבחור בעורך דין משפחה שייצג רק אתכם או במגשר גירושין שימצא דרך ליישב סכסוכים וליצור מסמך הסכמות המקובל על שני הצדדים, פנו אלינו עוד היום וקבלו ייעוץ מהימן ממגשר גירושין מוסמך ובעל ניסיון שיוכל, במידה ותבחרו בכך, לסייע גם לכם ליישב מחלוקות ולסיים את הקשר על מי מנוחות.

עוד מאמרים בנושא

תחומי עיסוק המשרד

ליצירת קשר חייגו:

או כתבו לנו:

יצירת קשר ליעוץ:

דילוג לתוכן